JAGUAR XKR-S GT3

Počátkem roku 2009 se na testech v Doningtonu a na Snettertonu objevil nový Jaguar XKR-S GT3 za volantem s Johnny Mowlenem. Především po druhých testech, které se na rozdíl od prvních odehrávaly již na suché trati potěšily tým Apex Motorsport výrazně zlepšené jízdní vlastnosti vozu. Díky širším zadním podběhům se výrazně zlepšila aerodynamika vozu a nové zavěšení s vylepšený brzdovým systémem dopomohlo k lepší ovladatelnosti vozu. Předělán byl i výfukový systém, který byl nově vyveden po stranách vozu. Tým Apex Motorsport pod vedením Johna Christieho plánoval návrat do Evropského šampionátu vozů GT3. Týmový šéf před novou sezónu prohlásil: "Celý náš tým pracoval celou zimu opravdu velmi usilovně, aby byly vozy připraveny na první závody. Přepracovaný vůz si vedl velmi dobře při testech a jsem přesvědčen, že nový Jaguar XKR-S GT3 způsobí rozruch při prvním podniku FIA GT3 European Championship na legendárním okruhu Silverstone." 

JAGUAR XKR-S GT3

SEASON 2009
FIA GT3 European Championship

Místo dvou plánovaných vozů Jaguar XKR-S GT3 týmu Apex Motorsport se v britském závodním "svatostánku" na Silverstone objevil v prvním podniku evropského šampionátu g´t´trojek jen jediný. Posádku vozu s číslem "20" na kapotě tvořili Bradley ELLIS (GB - Champion British GT Championship Season 2007 Class GT3 [Dodge Viper Competition Coupe - Team RPM], winner of two races [2x Monza] FIA GT3 European Championship 2008 [Ford GT - Team Matech]) a Chris DYMOND (GB), který se v roce 2008 s vozem Jaguar XKR GT3 týmu
Apex Motorsport zúčastnil podniků v Nogaru, Brně a Dubaji. Výsledky závodu - dvacáté a devatenácté místo - byly velkým zklamáním pro tým Apex Motorsport a jeho modrý Jaguar XKR-S GT3 se již v žádném dalším podniku FIA GT3 European Championship neobjevil. Britské fanpoušky však potěšil fakt, že si Silverstone zcela podmanily vozy Morgan Aero Super Sport GT3 týmu Auto GT Racing, které zvítězily v obou závodech.

International GT Open

V červenci se tým modrý Jaguar XKR-S GT3 představil pod hlavičkou týmu Apex Racing v domácím podniku mezinárodního seriálu International GT Open v Donington Parku. Do závodního víkendu vstoupila posádka ve složení Adam JONES (GB - winner Nürburgring 1000 km, class GT (European Le Mans Endurance Series) 2004 [Porsche 996 GT3-RSR]) - Leyton CLARKE (GB - Champion Dunlop Sport Maxx Cup Championship Season 2008 [Vauxhall Corsa Turbo]). V prním závodě vůz nedojíždí - když končí pár minut před koncem závodu - přesto je hodnocen na 16. místě absolutně a jezdci si připisují po třech bodech za páté místo ve třídě GTS. Do druhého závodu však již vůz Jaguar XKR-S GT3 "73" neodstartuje, protože se ho nepodařilo opravit.

SEASON 2015

Britcar 24h Silverstone

Také třetí start vozu Jaguar XKR-S GT3 se odehrál na anglické půdě. Vůz s číslem "76" nasadil do závodu Britcar 24h Silverstone 2015 tým Simon Green Motorsport. Posádka ve složení Nigel RATA (GB - two races in European Le Mans Series 2001 [Estoril and Most - Porsche 996 GT3-R]) - Freddie HUNT (son of James HUNT) - Simon GREEN (team owner, 8-th Ginetta Super Cup - G50 cup Season 2013) se těšila velkému mediálnímu zájmu, pro který byly hned dva důvody. Tím prvním byl start vozu Jaguar XKR-S GT3 po šesti letech a tím "druhým" fakt, že jedním z členů posádky vozu byl Freddie HUNT, syn mista světa F1 z roku 1976. Po startu ze čtvrté řady (sedmé místo na startovním roštu, čas v kvalifikaci - 2:10,956) však bohužel "divoká kočka z Coventry" odjela na britském legendárním okruhu Silverstone jen osmatřicet kol. 

Největší počet odjetých závodů s vozem Jaguar XKR-S GT3
Bradley ELLIS, Chris DYMOND, Adam JONES, Leyton CLARKE,
Simon GREEN, Nigel RATA & Freddie HUNT - 1
TOPlist