McLAREN MP4-12C: Other Euro Sprint Champ

STRÁNKA VE VÝSTAVBĚ

Nový blok - dvojitým kliknutím zde, zahájíte úpravu bloku...

McLAREN MP4-12C GT3

part four

 

ADAC GT Masters

International GT Open

FFSA GT Championship

Italian GT Championship

 

Nový blok - dvojitým kliknutím zde, zahájíte úpravu bloku...

Nový blok - dvojitým kliknutím zde, zahájíte úpravu bloku...

SEASON 2012

ADAC GT Masters

MRS GT Racing

Pouze v úvodním podniku ADAC GT Masters 2012 na Motorsport Arena Oschersleben se představil McLaren MP4-12C s číslem "13". Za jeho volantem se střídala dvojice Patrick HUISMAN (NL - 4-th Porsche Supercup season 2004, 2006 - 2009   [DeWalt Racing/Lechner Racing/Konrad Motorsport/Hermes Attempto Racing/SPS Performance - Porsche 996/997 GT3 Cup], 2-nd Porsche Supercup season 2004 [Waltewr Lechner Racing - Porsche 996 GT3 Cup], Champion Porsche Pirelli Supercup season 1997 - 2000 [Manthey racing - Porsche 996 GT3 Cup], Winner class LMGT2 24 Hours of Le Mans 1999 [Manthey Racing - Porsche 996 GT3R]) - Erwin STÜCKLE (D - 54 year old Gentleman Driver, the first start with the car GT3).

Ve voze McLaren MP4-12C GT3 "14" jezdila v prvních třech podnicích (Oschrsleben, Zandvoort, Sachsenring) posádka Alex MÜLLER (D - 4-th FIA GT1 World Championship season 2011 [Young Driver AMR - Aston Martin DBR9 GT1, with Tomáš ENGE], 6-th FIA GT Championship season 2009 [Vitaphone Racing Team - Maserati MC12], 11-th FIA GT Championship season 2008 [Jetalliance Racing - Aston Martin DBR9]) - Christian OTT (D - 9-th Spezial Touringwagen Trophy season 2009 [Porsche 997 GT3 Cup], Champion Renault Clio Cup Germany season 2005 [Renault Clio]).

Gemballa Racing

Prvních sedm podniků ADAC GT Masters 2012 absolvoval se svým vozem McLaren MP4-12C GT3 "37"  další německý tým Gemballa Racing. V prvních třech podnicích osmidílného seriálu se za volantem britského g´t´čka střídala dvojice Sascha BERT (D - 6-th FIA GT Championship season 2006 [Zakspeed Racing - Saleen S7-R], 9-th V8Star Germay [JAG Racing Team - Jaguar V8], 3-rd place ADAC 24h Rennen Nürburgring 2005 [Zakspeed Racing - Chysler Viper GTS-R]) - Luca LUDWIG (D - 4-th ADAC GT Masters season 2011 [Abt sportsline - Audi R8 LMS], 3-rd ADAC GT Masters season 2010 [Abt Sportsline - Audi R8 LMS], 2-nd ADAC GT Masters season 2009 [Callaway competition - Chevrolet Corvette Z06 R GT3], Winner class SP9 ADAC 24h Rennen Nürburgring 2010 [Phoenix Racing - Audi R8 LMS]).

Ve druhé polovině sezóny závodila s vozem McLaren MP4-12C týmu Gemballa Racing dvojice Sascha BERT - Christopher BRÜCK (D - 6-th place ADAC 24h Rennen Nürburgring 2012 [Frikadelli Racing Team - Porsche 997 GT-R], 7-th place ADAC 24h Rennen Nürburgring 2011 [Heico Motorsport - Mercedes-Benz SLS AMG GT3], 7-th place Porsche Carrera Cup Germany season 2007 [Schnabl Engineering - Porsche 996 GT3 Cup])

 

International GT Open

ASM Team

V domácím podniku na okruhu v Algarve se jako v jediném závodě představil McLaren MP4-12C GT3 "87" ASM Teamu. V závodech které bylo společné pro International GT Open a spanish GT Championship se představilo jezdecké duo António Manuel da Costa COIMBRA (P - 3-rd class GTS Spanish GT Champinship season 2009 & 2010 [Vodafone racing - Aston Martin DBRS9 GT3], 5-th class GTS Spanish GT Championship season 2011 [Vodafone racing - Mercedes-Benz SLS AMG GT3]) - Luis Miguel Pinheiro Sardinha da SILVA (P - 3-rd class GTS Spanish GT Champinship season 2009 & 2010 [Vodafone racing - Aston Martin DBRS9 GT3], 6-th class GTS Spanish GT Championship season 2011 [Vodafone racing - Mercedes-Benz SLS AMG GT3]).

Lapidus Racing

Na startu domácího podniku na Nürburgringu (round 2) - a poté ještě v závodech na okruhu Spa-Francorchamps (round 3) a v Královském parku Monza (round 7) - se představil tým Lapidus Racing. Posádku vozu McLaren MP4-12C GT3 "62" tvořili Klaas HUMMEL (NL - 6-th class GTE-AM Le Mans Series season 2011 [CRS Racing - Ferrari F430 GTE], 15-th place class Super GT International GT Open season 2010 [CRS Racing - Ferrari F430] ) - Adam CHRISTODOULOU (GB - 5-th class GTE-AM Le Mans Series season 2011 [CRS Racing - Ferrari F430 GTE], 10-th class Super GT International GT Open season 2010 [CRS Racing - Ferrari F430], Champion Formula Renault 2.0 UK season 2008 [CR Scuderia - Tatuus FR2000]).

French GT Championship

ART Grand Prix

Francouzský tým ART Grand Prix nasadil do domácího g´t´čkové šampionátu svůj McLaren MP4-12C GT3 "12". V prvních pěti podnicích (Lédenon, Dijon, Val de Vienne, Magny-Cours, Navarra) se v jeho kopkitu střídali Grégoire DEMOUSTIER (F - 18-th FIA GT3 European Championship season 2011 [Graff Racing - Mercedes-Benz SLS AMG GT3], 23-rd place GT3 Pro-Am Blancpain Endurance Series season 2011 [Graff Racing - Mercedes-Benz SLS AMG GT3], 28-th place FIA GT3 European Championship season 2010 [Team Rosberg - Audi R8 LMS Ultra]) - Ulric AMADO (F - 2-nd class GT3 FFSA GT Championship season 2009 [First Racing - Lamborghini Gallardo GT3], 6-th class GT3 FFSA French GT Championship season 2007 [First Racing - Lamborghini Gallardo GT3], 3-rd Championnat de France Formula Renault 2.0 season 2005 [Graff Racing - Tatuus FR2000]).

Závěrečné dva podniky (Le Mans, Paul Ricard) francouzského mistráku odjela dvojice Laurent PASQUALI (F - Champion FFSA French GT Championship season 2011 [Pro GT by Almeras - Porsche 997 GT3-R], 6-th Porsche Carrera Cup France season 2010 [Graff Racing - Porsche 997 GT3 Cup], 6-th place class LMGT1 24 Hours of Le Mans 2008 [Luc Alphand Aventures - Chevrolet Corvette C6R]) - Ulric AMADO.

Sébastien Loeb Racing

V posledním podniku šampionáte se na okruhu v Le Castellet objevil i McLaren MP4-12C GT3 "17" týmu Sébastien Loeb Racing, který se chystal vstoupit s dvojicí těchto vozů do sprintéského šampionátu FIA GT Series 2013. Za volantem britského speciálu se střídali Sébastien LOEB (F - 2-nd place 24 Hours of Le Mans 2006 [team Pescarolo Sport - Pescarolo C60 Hybrid - Judd]) - Gilles VANNELET (F - Champion FIA GT3 European Championship season 2007 [Kessel Racing - Ferrari F430 GT3], 2-nd class GT3 FFSA Franch GT Championship season 2007 [Sport Garage - Ferrari F430 GT3], 7-th FIA GT3 European Championship season 2010 [Mühlner Motorsport - Porsche 997 GT3 Cup], 11-th FIA GT​3 European Championship season 2008 [La Torre Motorsport/Marc Sourd Racing - Dodge Viper Competition Coupe - Chevrolet Corvette Z06R GT3]).

Italian GT Championship

Bhaitech

V trojici podzimních závodů italského g´t´čkového šampionátu se představil McLaren MP4-12C týmu Bhaitech, pro který byly tyto závody testem před případným vstupem do International GT Open 2013. Za volantem vozu s číslem "48" se střídali Chris van der DRIFT (NZ - 12-th Formula Renault 3.5 Series season 2011 [Mofaz Racing - Dallara T08], 4-th Superleague Formula season 2010 [Olympiakos/Galasataray - Panoz DP09B], 7-th A1 GP season 2008-2009 [team New Zealand - Ferraru A1 08], Champion International Formula Master season 2008 [JD Motorport - Tatuus N.T07]) - Alessandra NERI (I - 9-th Superstars GT Sprint season 2010 [Vittoria competizioni - Ferrari F430], 8-th Formula Azzura season 2007 [Vieffe Kart - Gloria B5.10Y])

SEASON 2013

International GT Open

Bhai Tech Racing

Po absolvování trojice podzimních závodů Italian GT Championship 2012 vstoupil do International GT Open se dvěma vozy McLaren MP4-12C italský tým Bhai Tech Racing. Za volantem "pětašedesátky" se střídala ve většině závodů sezóny dvojice Rafael SUZUKI (BR - 6-th All-Japan Formula Three  Championship season 2012 [Toda Racing - Dallara F308], 3-rd All-Japan Formula Three  Championship season 2010 [Petronas Team TOM'S - Toyota 1AZ-FE], 4-th German Formula Three Championship season 2009 [Performance Racing - Dallara F307]) - Giorgio PANTANO (I - Champion GP2 Series season 2008 [Racing Engineering - Dallara GP2], 3-rd GP2 Series season 2007 [Campos Grand Prix - Dallara GP2],  5-th GP2 Series season 2007 [Petrol Ofisi FMS International - Dallara GP2]).

Posádku "druhého" vozu McLaren MP4-12C týmu Bhai Tech Racing, který nesl číslo "šestašedesát" tvořili Chris van der DRIFT - Luiz RAZIA (BR - 2-nd GP2 Series season 2012 [Arden International - Dallara GP2], 3-rd Euroseries 3000 season 2007 [Fisichella Motor Sport], Champion South American Formula Three season 2006 [Dragaõ Motorsport])

French GT Championship

ART Grand Prix

Tým ART Grand Prix nasadil od prvního podniku, který se konal na okruhu Bugatti v Le Mans, dvojici vozů McLaren MP4-12C GT3. Za volantem vozu s číslem "11" se představili Gilles VANNELET - Antoine LECLERC (F - 24-th FIA GT1 World Championship season 2011 [Belgian Racing - Matech Ford GT1], 5-th class GT3 FFSA French GT Championship season 2009 [First Racing - Lamborghini Gallardo GT3], Champion class GT3 FFSA French GT Championship season 2008 [First Racing - Lamborghini Gallardo GT3])

Posádku "druhého z vozů McLaren MP4-12C GT3 "12" týmu ART Grand Prix tvořili Grégoire DEMOUSTIER - Ulric AMADO​, kteří spolu v předchozí sezóně francouzského mistráku odjeli ve voze s číslem "11" prvních pět závodních podniků. V Le Mans kde se jelo vloni až téměř na samý závěr sezóny však Ulric AMADO velmi úspěšně (vítězství ve druhém hodinovém závodě) s jiným parťákem (Laurent PASQUALI). 

Sébastien Loeb Racing

Nový blok - dvojitým kliknutím zde, zahájíte úpravu bloVozy McLaren MP4-12C s čísly osm a devět nasazoval ve francouzském g´t´čkovém šampionátu tým Sébastien Loeb Racing. Posádka "osmičky" se - nejen - na okruhu Bugatti představila ve složení  Anthony BELTOISE (F - Champion FFSA French GT Championship season 2001 & 2012 [Pro GT by Almeras -  Porsche 997 GT3-R], 2-nd Porsche Carrera Cup France season 2009 [Sofrev ASP - Porsche 997 GT3 Cup], Champion Porsche Carrera Cup France season 2008 [Sofrev ASP - Porsche 997 GT3 Cup]) - Laurent PASQUALI​, který v Le Mans zvítězil ve druhém sprintu předchozí sezóny. Tenkrát ale v barvách týmu ART Grand Prix.

Rovněž posádka vozu McLaren MP4-12C GT3 s číslem "9" byla po celou sezónu francouzského g´t´čkového mistráku neměnná a tvořili ji  Nicolas TARDIF (F - 8-th FFSA French GT Championship season 2011 [Saintéloc - Audi R8 LMS], 8-th class GT3 FFSA French GT Championship season 2008 [JSB Compétition - Lamborghini Gallardo GT3]) - Nicolas MARROC (F - 6-th class LMP2 European Le Mans Series season 2012 [Sébastien Loeb Racing - Oreca 03], 5-th class FLM Le Mans Series season 2011 [JMB Racing - Oreca FLM09], 4-th class LMGTE-Am 24 Hours of Le Mans 2011 [JMB Racing - Ferrari F430])

Do závěrečného podniku domácího g´t´čkového šampionátu nasadil tým Sébastien Loeb Racing ještě třetí vůz McLaren MP4-12C. Za volantem  "devatenácty" se na circuit Paul ricard v Le Castellet střídali Sébastien LOEB - Christophe LAPIERRE (F - 8-th Porsche Carrera Cup France season 2012 [Sébastien Loeb Racing - porsche 997 GT3 Cup], 6-th porsche Carrera Cup France season 2011 [Lapierre by Sport Technik - Porsche 997 GT3 Cup], 9-th Porsche Carrera Cup France season 2010 [Porsche 997 GT3 Cup - Auto Sport Lapierre])

Hexis Racing

Také tým Hexis Racing nasazoval do FFSA GT Championship season 2013 dva vozy McLaren MP4-12C. Drtivou většinu sezóny (šest ze sedmi podniků) odjela ve voze McLaren MP4-12C GT3 "7" dvojice Laurent CAZENAVE (F - 12-th FFSA French GT Championship season 2012 [Pro GT by Almeras - Porsche 997 GT3-R], 9-th FFSA French GT Championship season 2011 [Pro GT By Almeras - Porsche 997 GT3-R], 4-th FFSA French GT Championship season 2009 [DKR Engineering - Chevrolet Corvette C5-R]) - Jean-Claude POLICE (F - 9-th FFSA French GT Championship season 2011 [Pro GT By Almeras - Porsche 997 GT3-R], 4-th FFSA French GT Championship season 2009 [DKR Engineering - Chevrolet Corvette C5-R], 5-th class LMGT2 24 Hours of Le Mans 1994 [Sociéte Legeay Sports Méca - Alpine A610])

Ve voze McLaren MP4-12C GT3 "17" absolvovali celou sezónu - která zahrnovala nejen kompletní FFSA French GT Championship 2013, ale i závod Total Spa 24 Hours - dvojice Eric DÉBARD (F - 2-nd FFSA French GT Championship season 2012 [sofrev ASP - Ferrari 458 Italia GT3, with Olivier PANIS], Champion FFSA French GT Championship season 2009 [DKR Engineering - Chevrolet Corvette C6.R Z06], 5-th FFSA French GT Championship season 2008 [Tarres Team - Saleen S7-R]) - Olivier PANIS (F - 5-th place 24 Hours of Le Mans 2011 [Team Oreca Matmut - Peugeot 908 HDI], 5-th place 24 Hours of Le Mans 2009 [Team Oreca Matmut - Oreca 01], 3-rd class LMP1 Le Mans Series season 2009 [Tam Oreca Matmut - Oreca 01], formula One Driver season 1994-1999, 2001-2004 [8-th season 1995, 9-th - season 1996 & 1997 - Mugen-Honda], Champion Formula 3000 International  [team Apomatox - Reanard 93D], Formula One Test Driver season 2000 [McLaren], 2005 & 2006 [Panasonic Toyota Racing])

SEASON 2014

ADAC GT Masters

MRS GT Racing

Po roční pauze se vrátil do německého g´t´čkového serálu ADAC GT Masters se svým vozem McLaren MP4-12C tým MRS GT Racing. Ve voze s číslem "čtrnást" se v úvodním podniku na Oscherslebenu představili Florian SPENGLER (D - 32-nd ADAC GT Masters season 2011 [Liqui Moly Team Engstler - BMW Alpina B6 GT3], 3-rd Division I. - ADAC Procar season 2010 [Liqui Moly Junior Team Engstler - BMW 320i]) - Ryan SHARP (GB - 6-th FIA GT Championship season 2008 [Jetalliance Racing - Aston Martin DBR9], 2-nd FIA GT Championship season 2007 [Jetalliance Racing - Aston Martin DBR9], 2-nd Formula Renault V6 Eurocup season 2004 [Jenzer Motorsport - Tatuus-Renault], Champion Formula Renault 2.0 Germany season 2003 [Jenzer Motorsport - Tatuus FR2000], Winner RAC Tourist Trophy at Silverstone 2008 & 2009 [Jetalliance Racing - Aston Martin DBR9 / K&K Racing - Saleen S7-R]). Poté byl v pěti závodních víkendech (round 2 - 6) "spolubojovníkem" Floriana SPENGLERA estonský jezdec Marco ASMER (EST - Champion LLoyds TSB Insurance British F3 International Series season 2207 [HiTech Racing - Dallara F307], Formula One Test Driver season 2007 & 2008 [BMW Sauber F1 Team], 4-th British Formula 3 Championship season 2007 [HiTech Racing - Dallara F305]). V předposledním podniku sezóny na Sachsenringu (round 7) se představila dvojice Florian SPENGLER - Christopher BRÜCK, který již jezdil v ADC GT Masters s vozem McLaren MP4-12C GT3 týmu Gemballa Racing ve druhé polovině sezóny 2012. Ve finále na Hockenheinringu (round 8) se pak za volantem "čtrnácty" střídali Florian SPENGLER - Alvaro PARENTE. Ať bylo jezdecké složení posádky vozu McLaren MP4-12C GT3 týmu MRS GT Racing jakékoliv tak umístění v Top Ten bylo "tak nějak zakleté". Nejlepším umístění "čtrnácty" tak byla tři čtrnáctá místa z Oscherslebenu (sprint race 2), Slovakiaringu (sprint race 2) a Sachsenringu (sprint race 1).

International GT Open

Monaco Driving Experience

V jediném podniku International GT Open (round 7, Monza) se objevil na startu McLaren MP4-12C GT3 týmu Monaco Driving Experience. Za volantem vozu s číslem "81" se střídali Francesco CASTELLACCI (I - Champion FIA GT3 European Championship season 2011 [AF Corse - Ferrari 458 Italia GT3], 4-th Formula 3 Italy season 2008 [Lucidi Motors Srl. - Dallara F307]) a Grant TROMANS (GB - one start with McLaren MP4-12C GT3 Raceworks Motorsport at the VdeV Championship 2014). Jejich McLaren MP4-12C GT3 dojíždí v obou závodech se ztrátou jednoho kola na vítězný vůz a v celkovém pořadí závodů to znamená šestnácté a osmnácté místo.

French GT Championship

DKR Engineering/GSE by DKR Engineering

Laurent CAZENAVE se v roce 2014 objevil s vozem McLaren MP4-12C ve čtyřech podnicích FFSA French GT Championship se třemi různými "spolujezdci" a v se dvěmi různými čísly vozů.  Se "sedmičkou" jedoucí pod "hlavičkou" týmu DKR Engineering se představil v Le Mans (round 1), kde byl jeho parťákem ve voze McLaren Toni SAMON (F - 12-th Porsche Carrera Cup France season 2013 [Racing Technology - Porsche 997 GT3 Cup], 10-th Porsche Carrera Cup France season 2011 [Nourry Competition - Porsche 997 GT3 Cup], 11-th Porsche Carrera Cup France season 2010 [Graff Racing - Porsche 997 GT3 Cup]). První závod na okruhu Bugatti v Le Mans dojíždí dvojice Laurent CAZENAVE - Toni SAMON na dvanáctém místě a ten druhý pak nedokončuje.

Na okruhu Magny-Cours (round 5) pak ve voze McLaren MP4-12C GT3 "8" týmu GSE by DKR Engineering absolvuje závody dvojice Laurent CAZENAVE - Jean GLORIEUX (B - 20-th Porsche Carrera Cup France season 2012 [team Speed Lover - Porsche 997 GT3 Cup], 15-th Porsche Carrera Cup France season 2011 [team Nourry Competition - Porsche 997 GT3 Cup]). Výsledkem této jezdecké spolupráce jsou dvě desátá místa. V šestém (Nogaro) a sedmém (Paul Ricard) podniku sezóny startuje posádka ve složení Laurent CAZENAVE - Claude DEGREMONT (F - 20-th Renault Clio Cup France season 2007 [Sport Garage - Renault Clio], 10-th Formula 3 France season 1993 [Robert Cherbourg - Elise 392], Champion Championnat de France Formula Renault Turbo [Meca Moteur - Martini MK51]), která dosahuje hned ve svém prvním společném závodě na nejlepší umístění vozu McLaren MP4-12C ve FFSA GT Championship, když vůz s číslem "osm" projíždí cílem prvního sprintu v Nogaru na sedmém místě. Po dvou závodech bez bodů (DNF - DSQ) dojíždí ve druhém hodinovce na Circuit Paul Ricard dvojice Laurent CAZENAVE - Claude DEGREMONT  na devátém místě.

SEASON 2015

Italian GT Championship

Racing Studios

První čtyři podniky Italian GT Championship  absolvovala s vozem McLaren MP4-12C GT3 týmu Racing Studios dvojice Filippo FRANCIONI (I - 3-rd class LMP2 Le Mans Series season 2009 [Racing Box - Lola B08/80], 4-th Italian Prototype championship season 2007 [Luccini Engineering Srl. - Luccini LMP2/04], Champion Italian Prototype Championship season 2003 [Luccini Engineering Srl. - Luccini P1-03], 6-th Sports Racing World Cup - SR2 season 2000 [Luccini Engineering Srl. - Luccini SR2-99]) - Thomas BIAGI (I - Champion class GT3 Italian GT Championship season 2012 [Roal Motorsport - BMW Z4 ], Champion FIA GT Championship season 2003 & 2007 [BMS Scuderia Italia / Ferrari 550 GTS Maranello / Vitaphone Racing Team - Maserati MC12], 2-nd Euroseries 3000 season 2001 [GP Racing - Lola T96/50], Formula One Test Driver season 2005 [Midland F1]). Na Monze (round 2) atakují Filippo FRANCIONI - Thomas BIAGI Top Ten, když dojíždějí na dvanáctém a jedenáctém místě. v Imole (round 3) nejprve Thomas BIAGI vyjíždí Pole Position, ale jejich McLaren první závod nedokončuje. Ve druhém pak projíždí cílem na - své "stáří" (v roce 2014 již prakticky ve všech Top šampionátech závodí vozy mcLaren 650S GT3) - výtečném čtvrtém místě. Osmé místo v první hodinovce v Mugellu bylo posledním dojetým závodem vozu McLaren MP4-12C GT3 v některém z významných evropských šampionátů.

Druhý vůz McLaren MP4-12C GT3 "23" týmu Racing Studios - ve kterém se střídala dvojice Daniel MANCINELLI (I - 2-nd Ferrari Challenge Europe - Trofeo Pirelli season 2013 [team Motor Picenza - Ferrari 458 Challenge], 2-nd Porsche Carrera Cup Italy season 2012 [MIK Corse - Porsche 9897 GT3 Cup], Champion Formula Renault 2.0 Italy season 2009 [One Racing - Tatuus FR2000]) - Ferdinado GERI (I - 3-rd class GT2 Italian GT Championship season 2011 [AF Corse - Ferrari F430 GT2], 10-th class LMP2 Le Mans Series season 2010 [Racing Box - Lola B09 Coupe], 9-th class GTS International GT Open season 2008 [Racing Box - Lamborghini Gallardo GT3])  - se představil jen ve třech prvních (Vallelunga, Monza, Imola) podnicích italského g´t´čkového šampionátu. Nejvydařenějším závodem (a také jediným s umístěním v Top Ten) byl pro dvojici Daniel MANCINELLI - Fernando GERI druhý závod v Imole, kde po startu z Pole Position dojeli na šestém místě.

Souhrn pódiových umístění vozu McLAREN MP4-12C GT3 v ADAC GT/GT Open/French/ltalian GT

  8 vítězství (x/1/7/x​)

  2 druhá místa (x/1/1/x​)

 9 třetích míst (x/1​/8​/x​)

​3 vítězství ve třídě GTS (x/3/x/x​)

8 vítězství v kvalifikaci (x/x/6/2)

* * * * * * *

Největší počet odjetých závodů s vozem McLAREN MP4-12C GT3 v ADAC GT/GT Open/French/ltalian GT

 Ulric AMADO - 13 (x​/​x/13/x)

Grégoire DEMOUSTIER, Laurent CAZENAVE - 11 (​x/​x/11/x)

Chris van der DRIFT - 11 (​x/​8/​x/​3​)

Laurent PASQUALI - 9 (x/x/9/x​)

Gilles VANNELET - 8 (​x/x/8/x​)

Giorgio PANTANO, Luiz RAZIA - 8 (x/8/x/x​)

Florian SPENGLER - 8 (8/x/x/x)

*******

TOPlist