TVR CERBERA SPEED 6

TVR  CERBERA  SPEED  6

British GT Championship 2000 - 2001

S vozem TVR Cerbera Speed 6 poháněným vidlicovým šestiválcem TVR Speed Sixt o obsahu 4,0 litru jezdil v britském šampionátu v letech 2001 a 2002 (Privilege Insurance British GT Championship) tým Rollcentre Racing.  Světle zelený vůz specifikace GTO s číslem "55" v britském šampionátu řídila dvojice jezdců Martin SHORT (v letech 1995 - 1998 jezdil v seriálu TVR Tuscan Challenge) - Rob BARFF (v letech 1998 - 1999 jezdil v seriálu British Caterham Challenge). Ve velice dobře obsazené třídě GTO převládaly vozy Porsche 996 GT3-R a Marcos Mantis. V prvních čtyřech závodech roku 2000 měla Cerbera Speed 6 "více problémů sama se sebou" než se soupeři a do cíle nedojížděla. Pak přišel šestý závod šampionátu v Brands Hatch a první úspěch. Desáté místo v absolutním pořadí a druhé ve třídě GTO za vozem Porsche 996 GT3-R týmu EuroTech.  Na britských okruzích pak dvojice SHORT - BARFF přidala s Cerberou Speed Six ještě dvě pódiová umístění ve třídě GTO (Croft - 3-rd class GTO/7-th absolute ranking & Silverstone - 2-nd class GTO/10-th absolute ranking). Nejlepšího výsledku dosáhla Cerbera Speed Six v předposledním závodě sezóny, kdy britský g´t´čkový šampionát zavítal na okruh Spa-Francorchamps. Světlezelená Cerbera za sebou nechala všechny vozy Porsche 996 GT3 renomovaných týmů PK Sport, EuroTech, Cirtek Motorsport a G-Force a zvítězila ve třídě GTO. Celkově skončila na výborném pátém místě za vozy Lister Storm, Marcos Mantara LM600, Lotus Esprit a TVR Cerbera Speed 12. 

V roce 2001 přibyly - se změnou sponzora - na světlezelený vůz s číslem "55" velké tmavě modré plochy na bocích a čelní kapotě. TVR Cerbera Speed Six se - v barvách týmu Rollcentre Racing - zúčastnila pouze prvních čtyř závodů britského g´t´čkového šampionátu. Dvakrát vůz dojel těsně za první desítkou v absolutním pořadí (round 1 - Silverstone Circuit - 12-th & round 3 - Donington Park - 12-th) závodu. Mezi těmito dvěma závodními víkendy vybojovala Cerbera Speed Six s posádkou Martin SHORT - Rob BARFF své poslední podiové umístění, když dojela na okruhu Snetterton jako třetí (a celkově jako šestá) ve třídě GTO za dvojicí vozů Porsche 996 GT3-R. Ve svém posledním závodě na britské "půdě" na okruhu Oulton Park International končí vůz TVR Cerbera Speed Six pro poruchu již po čtvrtém kole a od dalšího závodu na okruhu Croft v New Yourkshire je u týmu Rollcentrum Racing nahrazen "ambiciózním projektem" TVR Tuscan T400R se kterým již v Privilege Insurance British GT Championship 2001 začal závodit tým Barclays - DeWalt Racing.

 
FIA GT Championship 2002

Začátkem srpna se TVR Cerbera Speed 6 vrátila ke svému posledními velkému závodu " na místo činu" - tedy tam, kde slavila svůj největší úspěch - na belgický okruh Spa-Francorchamps. TVR Cerbera Speed 6 se startovním číslem "122" se postavila na start slavného závodu 24 Hours Spa, který byl v roce 2002 teprve podruhé ve své historii "vyhlášen" pro G´T´čka. Posádka "kombinovaného" týmu Veryplast Belgium - Rollcentre Racing ve složení Martin SHORT - Rob BARFF - Simon PULLAN (Champion Caterham Eurocup 2001) dojela celkově na pětadvacátém místě, když stejné místo obsadila i v kvalifikaci.  Ve třídě GT-N (uváděno též jako class NAT), tedy mezi vozy z g´t´čkových národních šampionátů obsadila TVR CERBERA SPEED SIX páté místo.

Souhrn pódiových umístění vozu TVR CERBERA SPEED 6
  1 vítězství ve třídě
*******
Největší počet odjetých závodů s vozem TVR Cerbera Speed 6
Martin SHORT, Rob BARFF - 16
TOPlist