ULTIMA SPORTS

"Četl jsem článek v jednom z nejprestižnějších automobilových časopisů, který vyzdvihoval Lamborghini Diablo (175.000 liber) jako vynikající koupi ve srovnání s britskými supersporty McLaren F1 GTR (600.000 liber) a Jaguar XJ220 (415.000 liber). Je-li to míněno opravdu vážně pak musí být koupě vozu Ultima Sports vzhledem k poměru výkon/cena nejlepší koupí celého vašeho života."

Ian Hyne Kit Cars International Magazine

ULTIMA SPORTS

SEASON 1997

British GT Championship

V britském gétéčkovém šampionátu (Privilege Insurance British GT Championship) startoval s vozem Ultima Sports tým Chas Berger Motorsport. V tmavě modrém voze jezdícím s číslem "pět" na kapotě se jako parťáci "vedle" Robina REXE postupně vystřídali Graham MORRIS (GB - Brands Hatch I., Donington I.), Toni LAFRANCHI (GB - Silverstone II., Brands Hatch II.) a Graham COOMBES (GB - Silverstone III.). Resumé sezóny - dvě umístění ve druhé desítce absolutně, dvě nedojetí do cíle a jedno neodstartování do závodu po absolvované kvalifikaci. Jediným solidním výsledkem tak je jedenácté místo absolutně a páté ve třídě GT1 při vůbec prvním startu vozu Ultima Sports (Robin REX - Graham MORRIS) na okruhu Brands Hatch.

image

SEASON 1998

British GT Championship

V následující sezóně změnil vůz Ultima Sports týmu Chas Berger Motorsport třídu (GT2), barvy (na světlejší modrou + žlutá kola) a číslo vozu (#43). Prvním jezdcem týmu zůstává Robin REX a opět se postupně "mění" jeho parťáci - Mark JAMES (GB - Silverstone I., Oulton Park), Mark PASHLEY (GB - Silverstone II.), Mike MILLARD (Silverstone III.) a znovu Mark PASHLEY (Spa, Silverstone IV.). Výsledky byly podobné jako v předcházejícím roce - tedy s většinou nedojetých závodů. Za zmínku stojí jen desáté místo v absolutním pořadí a páté ve třídě GT2 v posledním podniku sezóny na britském legendárním okruhu Silverstone.

image

SEASON 2002

British GT Championship

Po čyřleté pauze s v britském gétéčkovém šampionátu (BRDC British GT Championship) znovu objevuje vůz Ultima Sports tentokráte ve službách týmu Master Motorsport. Ve voze s číslem "17" se jako "druzí" jezdci - vedle Stevena BRADYHO - postupně vystřídají Matthew MANDERSON (GB - Donigton I., Silverstone a Croft) a Neil CUNNINGHAM (NZ - two second places British GT Championship 2000 [Thruxton, Croft - Chrysler Viper GTS-R] - Oulton Park, Snetterton, Thruxton a Donington II.). Tmavě modrý vůz Ultima Sports týmu Master Motorsport dojel celkem pětkrát v Top Ten a jeho nejlepším umístěním bylo páté místo absolutně a třetí ve třídě GT na okruhu Oulton Park. "Bedna" v "hlavní" třídě britského GT šampinonátu v Oulton Parku byla vůbec jediným pódiovým umoístěním vozu Ultima Sports v jeho tříleté závodní historii na domácích okruzích. 

Největší počet odjetých závodů s vozem ULTIMA SPORTS
Robin REX - 10
Steven BRADY - 9
Neil CUNNINGHAM - 4
TOPlist